Z dniem 01.07.2025 r. został powołany Zespół ds. procedur. Zespół ten odpowiedzialny będzie za uzupełnienie strategii uczelni, regulaminu pracy, regulaminu organizacyjnego i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego o zapisy dotyczące obszaru dostępności. Ponadto jego zadaniem będzie stworzenie procedur dotyczących: zasad regulujących rekrutację do pracy, zasad udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych, zasad regulujących organizację studiów podyplomowych, zasad stosowania języka prostego, jak również procedur gwarantujących zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej wszystkich realizowanych w URad. inwestycji, modernizacji i remontów. Praca Zespołu udokumentowana zostanie wydaniem Księgi Procedur, która będzie wspierała proces uświadamiania wszystkich pracowników i studentów URad. na temat wdrażanych procedur w zakresie dostępności, a także proces wdrażania tych zapisów w życie.
Działalność Zespołu finansowana jest w ramach projektu FERS.03.01-IP.08-0179/24 pt „URad. coraz bardziej dostępny”, Zadanie 6, poz. 6.1.